Kampanja za usluge – #Standards4Services – ‘Norme su pokretač uspjeha’
CEN i CENELEC ovog rujna pokreću dvotjednu digitalnu kampanju #Standards4Services
Hrvatski zavod za norme uključio se u internetsku kampanju #Standards4Services – ‘Norme su pokretač uspjeha’ tako da će obavijesti o specifičnim događanjima dostavljati svojim članovima, članovima odgovarajućih tehničkih odbora te ciljanim gore navedenim dionicima koji posluju u Republici Hrvatskoj. Poveznica sa CEN/CENELEC-ovom stranicom bit će dostupna cijelo vrijeme trajanje kampanje.
Tijekom trajanja CEN/CENELEC kampanje „Norme su pokretač uspjeha“ HZN će odobravati popust u iznosu od 20 % na redovnu cijenu za kupnju norma navedenih u tabeli.
Popust je moguće ostvariti u razdoblju od 9. do 20. rujna 2019. godine dostavom popunjenog obrasca (u prilogu) na e-adresu: prodaja@hzn.hr ili broj faksa: +385 1 610 93 25. Popust se zbraja s postojećim popustima navedenim u točki I. Cjenika normativnih dokumenta i drugih publikacija.
Obrazac za naručivanje “NORME SU POKRETAČ USPJEHA“
Danas na usluge otpada 70% BDP-a Europske unije. Dokazi upućuju na to da će tržišni udio usluga i broj radnih mjesta koja one stvaraju i dalje rasti jer pojava ekonomije dijeljenja (kolaborativne ekonomije) i novih poslovnih modela otvaraju prilike za rast usluga i proizvodnje u EU-u.
CEN-ov Strateški savjetodavni odbor za usluge (CEN/SAGS) izradio je ‘Strateški plan za normizaciju usluga’ kao potporu CEN-CENELEC-ovim ambicijama za 2020. godinu (Ambitions 2020) i kao priznanje neiskorištenog potencijala gospodarskog rasta tržišta usluga u Europi. Tim si planom SAGS postavlja ambiciozan cilj da još više angažira dionike i udruženja iz djelatnosti kako bi bolje shvatili prednosti europske normizacije.
Norme – nacionalne, europske ili međunarodne – imaju ulogu u objedinjavanju i uspješnosti tržišta usluga.
Upotreba norma za usluge može pomoći tvrtkama i organizacijama da:
Cilj je internetske kampanje u prvom redu podići svijest o normizaciji usluga i angažirati dionike u raznim uslužnim sektorima kako bi se, po mogućnosti, uspostavio trajan dvostrani dijalog.
Ciljane skupine su dionici iz udruženja, uslužnih djelatnosti i proizvodnih poduzeća EU-a koji predstavljaju:
- poslovne usluge (inženjering, arhitekturu i informatiku, pravne usluge, usluge zapošljavanja i upravljanje objektima)
- usluge laboratorija
- turističke usluge i ekonomiju dijeljenja (npr. AirBnB, Carsharing, Uber itd.)
- poštanske usluge
- usluge popravaka i održavanja
- komunalne, socijalne i osobne usluge (javna tijela)
- financijske i osiguravajuće usluge
- pravne, marketinške, konzultantske, usluge zapošljavanja, tiskarske, prijevozne usluge
- proizvodnju automobila
- energetiku, uključujući SMART
- maloprodaju i popravak motornih vozila i motocikla
- zaštitarske usluge
- tvrtke za zapošljavanje
- gospodarenje otpadom
- proizvodnju kućanskih uređaja
- itd.
CEN-ov Strateški savjetodavni odbor za usluge (CEN/SAGS) izradio je ‘Strateški plan za normizaciju usluga’ kao potporu CEN-CENELEC-ovim ambicijama za 2020. godinu (Ambitions 2020) i kao priznanje neiskorištenog potencijala gospodarskog rasta tržišta usluga u Europi. Tim si planom SAGS postavlja ambiciozan cilj da još više angažira dionike i udruženja iz djelatnosti kako bi bolje shvatili prednosti europske normizacije.
Norme – nacionalne, europske ili međunarodne – imaju ulogu u objedinjavanju i uspješnosti tržišta usluga.
Upotreba norma za usluge može pomoći tvrtkama i organizacijama da:
- upravljaju usklađenošću s nacionalnim propisima i propisima EU-a
- potaknu uspješnost
- prate trendove koji utječu na tržišta usluga (digitalizacijom, ponudom popratnih usluga proizvodnih poduzeća (servitization), globalizacijom i novim ponašanjima kupaca)
- povećaju povjerenje potrošača
- pružaju digitalno omogućene usluge.
Cilj je internetske kampanje u prvom redu podići svijest o normizaciji usluga i angažirati dionike u raznim uslužnim sektorima kako bi se, po mogućnosti, uspostavio trajan dvostrani dijalog.
Ciljane skupine su dionici iz udruženja, uslužnih djelatnosti i proizvodnih poduzeća EU-a koji predstavljaju:
- poslovne usluge (inženjering, arhitekturu i informatiku, pravne usluge, usluge zapošljavanja i upravljanje objektima)
- usluge laboratorija
- turističke usluge i ekonomiju dijeljenja (npr. AirBnB, Carsharing, Uber itd.)
- poštanske usluge
- usluge popravaka i održavanja
- komunalne, socijalne i osobne usluge (javna tijela)
- financijske i osiguravajuće usluge
- pravne, marketinške, konzultantske, usluge zapošljavanja, tiskarske, prijevozne usluge
- proizvodnju automobila
- energetiku, uključujući SMART
- maloprodaju i popravak motornih vozila i motocikla
- zaštitarske usluge
- tvrtke za zapošljavanje
- gospodarenje otpadom
- proizvodnju kućanskih uređaja
- itd.
Kalendar kampanje
Hrvatski zavod za norme uključio se u internetsku kampanju #Standards4Services – ‘Norme su pokretač uspjeha’ tako da će obavijesti o specifičnim događanjima dostavljati svojim članovima, članovima odgovarajućih tehničkih odbora te ciljanim gore navedenim dionicima koji posluju u Republici Hrvatskoj. Poveznica sa CEN/CENELEC-ovom stranicom bit će dostupna cijelo vrijeme trajanje kampanje.
Tijekom trajanja CEN/CENELEC kampanje „Norme su pokretač uspjeha“ HZN će odobravati popust u iznosu od 20 % na redovnu cijenu za kupnju norma navedenih u tabeli.
Popust je moguće ostvariti u razdoblju od 9. do 20. rujna 2019. godine dostavom popunjenog obrasca (u prilogu) na e-adresu: prodaja@hzn.hr ili broj faksa: +385 1 610 93 25. Popust se zbraja s postojećim popustima navedenim u točki I. Cjenika normativnih dokumenta i drugih publikacija.
Obrazac za naručivanje “NORME SU POKRETAČ USPJEHA“